.

.

Misiunea asumată de KOptic este de a promova ochelari ca şi accesoriu definitoriu la o ţinută fashion şi de a participa activ la dezvoltarea segmentului de ochelari din gama luxury al pieţei de optică din România.

◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ 

K OPTIC 

OCHELARII - ACCESORIUL DEFINITORIU PENTRU ORICE ȚINUTĂ FASHION 

 

KOptic este distribuitorul oficial în România al Kering Eyewear S.p.A., proprietarul brandurilor de ochelari de soare și rame de vedere Gucci, Saint Laurent, Bottega Veneta, Alexander McQueen, Stella McCartney, Brioni, Christopher Kane, Tomas Maier, Boucheron, Pomellato, Puma.

Colecţiile de ochelari sunt aliniate cu calendarul mondial de fashion, creând astfel sinergii perfecte între ținute și ochelarii de soare sau ramele de vedere. Respectând ADN-ul fiecarui brand, ochelarii distribuiți de KOptic devin un accesoriu definitoriu pentru construirea stilului personal autentic și în ton cu tredurile internaționale de fashion.

 

  

 ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ 

GUCCI 

REDEFINIREA LUXULUI 

Inființată în Florenta în 1921, Gucci este una dintre cele mai importante case de moda de lux din lume. În 2015 Gucci a deschis un nou capitol în istoria sa, sub îndrumarea creativă a lui Alessandro Michele, directorul de creație responsabil de colecțiile și imaginea brandului în lume, cel care în prezentarea Toamna/Iarna 2015-16 a trasat noua directie creativă Gucci pentru perioada ce urmează. Introducerea acestei noi viziuni contemporane întareste reputația Gucci de a fi unul dintre brandurile cele mai influente de moda de lux din lume. Eclectic, romantic și contemporan, Gucci redefineste luxul secolului 21.                         


 ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆  

BOTTEGA VENETA 

ARTA PERFECȚIUNII ARTIZANALE 

Discreție, calitate și maiestrie de neîntrecut – Bottega Veneta a stabilit un nou standard al luxului de la infiintarea sa în 1966 în regiunea italiană Veneto. Ancorați în tradițiile marilor maeștri meștesugari italieni, artizanii contemporani ai casei de moda insotesc procesul de creație cu o atentie extremă la detaliu, o înalta precizie și cu un perfecționism neobosit. În atelierul Bottega Veneta, mâinile, ochii și inimile maestrilor artizani transforma meștesugul prelucrării pielii într-o arta.

Bottega Veneta a evoluat de la o casă de bunuri din piele la o casă de moda de lux ce oferă un stil de viată, extinzând gama de produse la modă, bijuterii, ochelari, mobilă și altele.

Sub semnul atemporalului, elegantei și autenticitații, Bottega Veneta oferă ochelari de soare și rame de vedere pentru barbați și femei deopotrivă. Bottega Venneta a dezvoltat o țesătura specială din piele, cu un design autentic italian, denumită intreciatto, utilizată în toate colecțiile și care a devenit unul dintre cele mai renumite elemente de recunoaștere a brandului.

Colecțiile de ochelari sunt produse manual în Italia și Japonia de catre maestrii mestesugari, pentru a garanta o calitate fara compromis și o frumusete de durata. Procesul de manufactură combină metodele traditionale - în centrul cărora se afla mainile experimentate ale artizanilor, cu tehnologiile moderne, rezultatul fiind un produs ce excelează în calitatea executiei și originalitatea detaliilor.


  

 ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ 

SAINT LAURENT 

RAFINAMENTUL ÎNTÂLNEȘTE CONFORTUL

Infiintată în 1961, Yves Saint Laurent a fost prima casă de lux care a introdus conceptul de pret-a porter de lux, în colecția din 1966 numită Rive Gauche. Această schimbare a reprezentat primul pas important în modernizarea stilului și a revoluționat peisajul socio-cultural.

Astăzi, colecțiile Saint Laurent includ îmbrăcăminte pentru femei și bărbați, încălțăminte, genți, piese mici din piele, bijuterii, eșarfe, cravate și ochelari de soare. 


  

◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ 

CARTIER

LUX EMBLEMATIC

Lansată în 1983, râvnita linie de ochelari Cartier este executată cu aceeași atenție minuțioasă asupra detaliilor care îi definește bijuteriile și ceasurile iconice. Fiecare rama este realizata manual perfect cu materiale rafinate. Ochelarii de soare sunt finisati cu emblemele iconice ale casei, iar de la stiluri retro de aviator la rame oversize, fiecare design va oferi o notă de lux tinutei dumneavoastra zilnice. Numele Cartier este sinonim cu concept open-minded, curiozitate, creativitate, libertate, excelenta- toate prezentate intr-un stil unic ce combina savoir-fair-ul de exceptie cu designuri eterne. 


◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ 

BALENCIAGA

STIL EXCENTRIC

Fondată în 1918 de couturierul spaniol Cristobal Balenciaga, casa de modă a obținut un statut iconic datorită designului său de pionierat și abilității sale de a inova și de a seta, mai degrabă decât să urmeze, tendințe. Glamour-ul sofisticat al Casei Balenciaga se poate observa în selecția de ochelari de soare si rame de vedere. Folosind stiluri atemporale, tehnici avangardiste, ochelarii oferă purtatorului o actualizare contemporană în detaliu.


◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ 

MONTBLANC 

STIL CLASIC SI LUXURIANT

De peste un secol casa Montblanc este cunoscuta pentru piesele sofisticate si de inalta calitate create. In ultimii ani, gama de produse a fost completata de diverse accesorii, printre care si colectiile de ochelari de soare si rame de vedere care au devenit imediat un accesoriu foarte apreciat la nivel intervational datorita designului aparte, subtil, dar si a elegantei pieselor. Colecția de ochelari Montblanc include o gamă de stiluri clasice până la moderne iar formele ramelor sunt contemporane și diferite în ceea ce privește dimensiunea și stilul iar conceptul stilistic Montblanc se bazează în continuare pe utilizarea de materiale noi, prețioase și extraordinare


◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ 

ALEXANDER MCQUEEN

CREATIVITATE DEZLĂNȚUITĂ

Alexander McQueen este un brand de lux care explorează limitele modei, ale tehnicii și inovatiei. Cunoscut pentru creativitatea sa dezlantuită, Alexander McQueen a experimentat o tranziție plină de succes de la o renumita casă de modă - concept la un brand international de lux.

Accesoriile Alexander McQueen includ ochelari de soare pentru femei și bărbați care incorporeaza elementele emblematice ale brandului, precum piercing-ul, țintele și craniile. Fiecare colecție este creată cu un respect deosebit pentru tradițiile marilor mestesugari, combinand calitatea execuției, viziunea creativă și finisarea impecabilă a manufacturii italiene.

Linia contemporana McQ se adreseaza celor tineri și include atat haine, cat și accesorii sau ochelari.


 

 ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ 

STELLA McCARTNEY

PUTEREA NATURALĂ A FEMINITĂȚII


Lansată în 2001 în parteneriat cu Kering, "Stella McCartney" este un brand de lux, care include îmbrăcăminte pret-a porter, accesorii, ochelari de soare, îmbrăcăminte pentru copii, lenjerie, parfumuri și îmbrăcăminte sport.

Întrucât Stella McCartney este vegetariană, creațiile sale nu contin piele sau blană. Inovativă și actuală, colectia de ochelari aflată sub semnătura creatoarei denota puterea naturală a feminitatii, sustinută de designul modern al colectiei. Brandul este dedicat sustenabilitatii ecologice prin folosirea în procesul de fabricatie a bio acetatului special, obținut din materii prime naturale.


  

◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ 

BOUCHERON 

ELEGANȚA ATEMPORALĂ A BIJUTERIILOR - OCHELARI 

Infiintat în 1858 în Paris de catre Frédéric Boucheron, casa Boucheron si-a castigat reputatia prin experienta acumulată în domeniul pietrelor pretioase și desăvârșirea în crearea de bijuterii ceasuri. în 1893, Boucheron a devenit primul bijutier ce a deschis un magazin în prestigioasa Piata Vendôme. Pentru mai mult de 157 de ani, Casa Boucheron s-a consacrat prin excelența în crearea de bijuterii de lux și ceasuri, creațiile Casei și stilul distinct subliniind feminitatea și oferind gratie, stralucire și putere.

Transferand modernitatea și excelența în lumea opticii, Casa Boucheron a lansat o noua directie: a transformat ochelarii de soare și ramele optice în bijuterii de lux de o eleganța atemporală.


◆ 
◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆  
 
   

POMELLATO

OCHELARII, BIJUTERII ICONICE

 Sinonim cu creativitatea și culoarea pe scena internațională de bijuterii, Pomellato a fost înființată la Milano în 1967, datorită intuiției fondatorului său, Pino Rabolini, un pionier în introducerea filosofiei prêt-à-porter în lumea bijuteriilor. Identitatea puternică și distinctivă a brandului a permis Pomellato să câștige rapid teren pe piața italiană și, ulterior, în restul lumii.

Creatiile Pomellato - unice în combinatia lor de pietre colorate, metode de taiere și montare a pietrelor pretioase - sunt imediat recognoscibile și au construit în timp un stil distinctiv și iconic.

Combinația reușită de excelență, rădăcini artizanale și creativitate de vârf ce caracterizeaza colecțiile de bijuterii semnate de Pomellato se regasește și în colecția de ochelari de soare și rame optice. Colorate, unice și îndrăznețe, dezvoltate în paralel cu bijuteriile principale ale Pomellato, colecțiile de ochelari se încadrează în cele trei teme iconice ale casei - Nudo, Veleno și Victoria, surprinzand prin suprafețele lor texturate, prin transparente inconfundabile și forme sofisticate.

 

  

◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆  

McQ 

YOUNG, WILD & FREE

Creat de casa Alexander McQueen, MCQ prezinta o identitate contemporana, moderna, care, desi diferita, pastreaza spiritul emblematic al casei. Creat in 2005 de catre Lee McQueen, MCQ a deschis primul magazin fizic in Londra. Inspiratia brandului este chiar spiritul si cultura tinerilor din Anglia, juxtapusa cu detalii si materiale de lux. Siluetele conturate sunt informale, piesele create deseori venind cu elemente neasteptate si neobisnuite, precum detalii sport in designuri clasice. MCQ reprezinta caracterul fetei si baiatului MCQ: rebeli, tineri si anarhisti. Colectiile de ochelari create jongleaza cu piese clasice, insa includ elemente surpriza in design, precum taieturi ale lentilei, culori diferite, texture neobisnuite. 

 

 

 ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆  

0
0