.

.

GUCCI 

REDEFINIREA LUXULUI 

Influenta, inovativa si extravaganta, casa de moda Gucci reinventeaza lumea fashionului aducand o viziune foarte moderna. Sub noua viziune a directorului de creatie Alessandro Michele, Gucci redefineste conceptul luxului in secolulul 21, devenind una dintre cele mai apreciate si ravnite case de moda din lume. Eclectic, contemporan, romantic- creatiile Gucci reprezinta apogeul maiestriei italienesti, fiind inegalabile din punct de vedere al calitatii si atentiei pentru detalii.         

GG_SS22_INT_SUN_W_01_1080x560PX.jpg

CARTIER

LUX EMBLEMATIC

O casa de lux din Franta, cu o viziune ampla si curioasa asupra lumii inconjuratoare, Cartier creeaza piese atemporale, gasind frumusete in orice. Casa Cartier continua mereu sa isi depaseasca limitele creativitatii si sa adauge un plus de excelenta savoir-fair-ului emblematic.

Fondata in epoca marilor inventii, Cartier a cautat mereu inspiratie in miscarile artistice si ideile noi venite din aceasta sfera. Acest lucru continua si astazi, ducand la crearea unei identitati proprii.

Love, Trinity, Juste un Clou, Tank, Panthère, Santos…de la crearea bijuteriilor de lux pana la ceasuri, de la accesorii de piele pana la parfumuri, ochelari sau diferite piese, Cartier pune amprenta frumusetii iconice in orice creatie, devenita o caracteristica simbolica.

De mai bine de 30 de ani, Cartier a creat piese de exceptie, emblematice stilului si istoriei casei: Santos de Cartier, Panthère de Cartier, Première de Cartier, Signature C de Cartier and Trinity de Cartier.

EYEWEARS_SS22_PRINTS_FORMATSDIGITAUX_20220120_V123.jpg

SAINT LAURENT 

RAFINAMENTUL ÎNTÂLNEȘTE CONFORTUL

Fondata in anul 1961, Yves Saint Laurent a fost prima casa de moda care a introdus, in anul 1966, conceptul de Ready-to-wear de lux, printr-o colectie numita “Saint Laurent Rive Gauche” ce este sinonima cu spiritul tanar si liber. Aceasta transformare a fost primul pas radical, care a modernizat lumea fashionului si a revolutionat peisajul socio-cultural.

De-a lungul anilor, stilul casei a fost influentat de referinte culturale iconice si artistice, iar couturierul Yves Saint Laurent si-a creat o reputatie ca fiind unul dintre cei mai apreciati designeri ai secolului. 

Parte a grupului Kering, casa Saint Laurent a ramas mereu in barierele sale stilistice consecrate. Sub indrumarea directorului de creatie Anthony Vaccarello, incepand cu aprilie 2016, Saint Laurent ofera o gama foarte variata de piese pentru femei si barbati, precum accesorii de piele, incaltaminte, bijuterii, ochelari, toate avand iconicul logo Saint Laurent Paris. Printr-un acord de licentiere, casa Saint Laurent s-a impus si in lumea cosmeticelor si a parfumurilor de lux. 

SL_SS22_MAIN_SUN_W_01_1080x560PX.jpg

MONTBLANC 

STIL CLASIC SI LUXURIANT

Inca din anul 1906, Montblanc revolutioneaza cultura scrisului prin inventii iconice, astazi continuand sa depaseasca limitele prin crearea unor piese de cea mai inalta calitate pentru fiecare linie din categoriile de produse lansate. Montblanc reprezinta elitismul in ceea ce priveste instrumentele de scris, ceasuri, accesorii de piele, accesorii, parfumuri si ochelari. Prin fiecare inovatie, Montblanc ofera functionalitati noi si designuri extraordinare intr-o maniera sofisticata, create la cele mai inalte standarde de catre artizanii din fiecare din locatiile sale de productie, fie ca este vorba de Hamburg in Germania- pentru instrumentele de scris, Jura, Elvetia- pentru instrumentele de scris, sau Florenta in Italia pentru accesoriile de piele. Fiind pionieri ai excelentiei si luxului, logo-ul Montblanc a devenit sigiliul iconic al performantei, inovatiei, calitatii si stilului. 

MMM_SS22_INT_SUN_CROP_GUIDELINES5.jpg

BALENCIAGA

STIL EXCENTRIC

Fondata de Cristobal Balenciaga in anul 1917, casa Balenciaga este recunoscuta la nivel mondial ca fiind unul dintre liderii principali in trendurile fashion, multumita creativitatii caracteristice, designurilor si tehnicilor extravagante.

Incepand din octombrie 2015, Demna Gvasalia, numita ca director de creatie a casei Balenciaga, continua viziunea, influenta si stilul excentric emblematic al colectiilor create. 

      

BAL_SS22_MAIN_SUN_W_1080x560PX.jpg

ALEXANDER MCQUEEN

CREATIVITATE DEZLĂNȚUITĂ

Fondată de Lee Alexander McQueen în 1992, Casa Alexander McQueen se distinge prin modul sau inovator și lipsit de compromisuri de exprimare a creativității. Astazi directorul de creatie este Sarah Bur ton, care a consacrat stilul McQueen ca fiind sinonim cu moda de lux din Anglia. De altfel, inspiratia esentiala provine din iubirea pentru natura si istoria Marii Britanii. Caracteristic casei Alexander McQueen este modul de a juxtapune in creatiile sale elemente feminine cu masculine, fragile cu impunatoare, romantice, rebele, umane sau chiar robotice. 

WhatsApp Image 2022-05-11 at 11-04-27.jpeg

BOTTEGA VENETA 

ARTA PERFECȚIUNII ARTIZANALE 

Bottega Veneta a setat un nou standard al luxului inca de la aparitia casei in anul 1966, in Vicenza. Inspirata de cultura Italiei dar totodata avand si o perspective globala, Bottega Veneta se defineste prin atitudinea rafinata si distinctiva. Materialele folosite sunt de cea mai inalta calitate, pentru a crea piese care sa devina parte din viata celui care le poarta. Filosofia de baza a casei este crearea  unui stil emblematic, inovativ, de lux, aplicata pieselor destinate atat barbatior si femeilor, cat si casei. Colectiile de ochelari Bottega Veneta exprima aceste concept prin tehnici contemporane si combinatii de culori si materiale sofisticate.  Astfel, piesele finale, ochelarii de soare si ramele de vedere, sunt moderne si iconice. 

        

BTV_SS22_MAIN_SUN_W_02_1080x560PX.jpg

CHLOÉ

LUX FEMININ

Fondata in 1952 de catre Gaby Aghion, Casa Chloé a aparut din dorinta de a elibera stilul femeilor de tonurile rigide, formale si de a le oferi o gama luxury, printr-un concept ready-to-wear. Inca de la infiintare, Chloé a fost sustinuta de mari talente din lumea fashion-ului, care aveau sa sustina si sa duca mai departe misiunea casei, precum Karl Lagerfeld, Stella McCartney, Phoebe Philo, Hannah MacGibbon, Natacha Ramsay-Levi, iar acum, Gabriela Hearst. Prin colectiile de ochelari, Chloé propune aceleasi concepte emblematice, precum rame colorate in nuante feminine si forme iesite din comun, ce pastreaza identitatea stilistica a casei si devin o parte complementara a outfitului.

CHL_SS22_INT_SUN_W_1080x560PX.jpg

POMELLATO

OCHELARII, BIJUTERII ICONICE

 Sinonim cu creativitatea și culoarea pe scena internațională de bijuterii, Pomellato a fost înființată la Milano în 1967, datorită intuiției fondatorului său, Pino Rabolini, un pionier în introducerea filosofiei prêt-à-porter în lumea bijuteriilor. Identitatea puternică și distinctivă a brandului a permis Pomellato să câștige rapid teren pe piața italiană și, ulterior, în restul lumii.

Creatiile Pomellato - unice în combinatia lor de pietre colorate, metode de taiere și montare a pietrelor pretioase - sunt imediat recognoscibile și au construit în timp un stil distinctiv și iconic.

Combinația reușită de excelență, rădăcini artizanale și creativitate de vârf ce caracterizeaza colecțiile de bijuterii semnate de Pomellato se regasește și în colecția de ochelari de soare și rame optice. Colorate, unice și îndrăznețe, dezvoltate în paralel cu bijuteriile principale ale Pomellato, colecțiile de ochelari se încadrează în cele trei teme iconice ale casei - Nudo, Veleno și Victoria, surprinzand prin suprafețele lor texturate, prin transparente inconfundabile și forme sofisticate.

POM_SS22_MAIN_SUN_W_1080x560PX.jpg


DUNHILL

ELEGANȚA BRITANICA ICONICA 

Designurile casei Dunhill reprezinta inovatia, excelenta si stilul iconic britanic. Fondata in anul 1893 de catre Alfred Dunhill, casa pastreaza valorile si identitatea stilistica pana in prezent, sub viziunea noului director de creatie, Mark Weston dar totodata creeaza o revolutie stilistica prin noile colectii vestimentare si de accesorii, precum brichetele iconice sau ochelarii de soare, pe care le lanseaza.

BOUCHERON 

ELEGANȚA ATEMPORALĂ A BIJUTERIILOR - OCHELARI 

Infiintat în 1858 în Paris de catre Frédéric Boucheron, casa Boucheron si-a castigat reputatia prin experienta acumulată în domeniul pietrelor pretioase și desăvârșirea în crearea de bijuterii ceasuri. în 1893, Boucheron a devenit primul bijutier ce a deschis un magazin în prestigioasa Piata Vendôme. Pentru mai mult de 157 de ani, Casa Boucheron s-a consacrat prin excelența în crearea de bijuterii de lux și ceasuri, creațiile Casei și stilul distinct subliniind feminitatea și oferind gratie, stralucire și putere.

Transferand modernitatea și excelența în lumea opticii, Casa Boucheron a lansat o noua directie: a transformat ochelarii de soare și ramele optice în bijuterii de lux de o eleganța atemporală.

McQ 

YOUNG, WILD & FREE

Creat de casa Alexander McQueen, MCQ prezinta o identitate contemporana, moderna, care, desi diferita, pastreaza spiritul emblematic al casei. Creat in 2005 de catre Lee McQueen, MCQ a deschis primul magazin fizic in Londra. Inspiratia brandului este chiar spiritul si cultura tinerilor din Anglia, juxtapusa cu detalii si materiale de lux. Siluetele conturate sunt informale, piesele create deseori venind cu elemente neasteptate si neobisnuite, precum detalii sport in designuri clasice. MCQ reprezinta caracterul fetei si baiatului MCQ: rebeli, tineri si anarhisti. Colectiile de ochelari create jongleaza cu piese clasice, insa includ elemente surpriza in design, precum taieturi ale lentilei, culori diferite, texture neobisnuite. 

 K OPTIC 

 

OCHELARII - ACCESORIUL DEFINITORIU PENTRU ORICE ȚINUTĂ FASHION 

 

Aici Ai Siguranta 100% Ca Ochelarii Tai Sunt Originali!

Doar Aici Vezi Colectia Fall-Winter 22. Colecţiile de ochelari sunt aliniate cu calendarul mondial de fashion, creând astfel sinergii perfecte între ținute și ochelarii de soare sau ramele de vedere. Respectând ADN-ul fiecarui brand, ochelarii distribuiți de KOptic devin un accesoriu definitoriu pentru construirea stilului personal autentic și în ton cu tredurile internaționale de fashion. Toti Ochelarii Sunt In Stoc.

Misiunea asumată de KOptic este de a promova ochelari ca şi accesoriu definitoriu la o ţinută fashion şi de a participa activ la dezvoltarea segmentului de ochelari din gama luxury al pieţei de optică din România.

0
0