Cum returnez un produs?
În vederea returnării unui produs, vă rugăm să urmariti pasii de mai jos:
1. Accesati pagina Contact din site-ul nostru www.koptic.ro
2. In campul Trimite un mesaj selectati Asistenta retur
3. In cazul in care sunteti conectat la contul dumneavoastra, puteti, optional, sa Selectati referinta (numele comenzii de tipul AHBZILBUM)
4. Introduceti Adresa de e-mail
5. Descarcati Formular de retur (acest formular este un model si nu este obligatoriu in aceasta forma) si completati-l cu datele aferente comenzii dumneavoastra apoi incarcati-l completat integral apasand butonul Alege un fisier
6. Completati campul Mesajul tau daca aveti notificari suplimentare
7. Selectati butonul Trimite.
8. In cel mai scurt timp posibil vom trimite curierul pentru a ridica coletul de la dvs sau veti putea chema curierul, in functie de zona in care locuiti.
Ce trebuie sa mai stiu referitor la returul de produse?
K Optic oferă retur gratuit pentru clienții săi pentru primul produs returnat.
Incepand cu cel de-al doilea produs returnat, costul de retur este suportat de catre Client.
Procedura se poate efectua in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care Clientul intra in posesia fizica a produsului.
Asigurați-vă că produsul este cel livrat de catre K Optic – a se vedea Lotul unic al produsului/ Cod “Exemplar Unic” care este trecut pe bratul drept al produsului precum si in factura si in poza disponibila in Contul dumneavoastra de client de pe www.koptic.ro.
Asigurați-vă că produsul este returnat în ambalajul original, împreună cu toate accesoriile aferente, ambalajele individuale, toate certificatele de garantie si de autenticitate.
Returnati produsul pe care nu il mai doriti in aceeasi stare in care a fost livrat. Asta inseamna: probat, dar nepurtat, fara pete, fara urme de uzura sau rupturi, fara garieturi, inclusiv cu accesorii sau cutie.
Conditia acceptarii returului este ca produsele sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (sa nu fie deteriorate, sa nu prezinte semne de purtare, sa aiba toate etichetele intacte).
Din cauza naturii delicate a produselor comercializate, ne rezervam dreptul sa refuzam orice produs returnat care nu poate fi revandut ca nou,
Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, returnarea va fi refuzata.
Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale bonusuri, trebuie returnate si acestea.
Returnarea va fi completă după ce vom recepționa și examina produsul. Pentru produsele care prezintă urme de uzură sau folosire sau care au fost deteriorate, ne rezervăm dreptul de a nu le accepta.
Ne rezervam dreptul de a limita serviciul de Retur in cazul unor retururi repetate iar Consumatorul va fi informat printr-o notificare scrisa, apel sau prin e-mail, atunci cand se constata un comportament incorect.
Suma platita de Client se va rambursa in contul bancar comunicat de catre acesta prin intermediul Formularului de retur, in termen de 14 zile de la data receptionarii de catre vanzator a produsului returnat.