.

.

Ai un avatar in metaverse? Fii in pas cu ultimele tendinte si accesorizeaza-l cu noile creatii Gucci!
Publicat de      11.01.2022     Home , Fashion News    0 Comentarii
Ai un avatar in metaverse? Fii in pas cu ultimele tendinte si accesorizeaza-l cu noile creatii Gucci!

METAVERSE? Cu siguranta, este unul dintre cele mai discutate subiecte in ultimele luni de zile. Dar ce este, mai exact, acest lucru? Metaverse reprezinta o combinatie intre multiple ramuri ale tehnologiei, precum realitatea virtuala, realiatea augumentata si video-uri, unde utilizatorii “traiesc” intr-un univers digital. Criticii in domeniu il numesc chiar “urmatorul internet”, fiind predecesorul internetului pe mobil, ca impact in vietile oamenilor.

Mark Zuckerberg sustine ca avatarurile vor fi la fel de comune precum sunt acum pozele de profil de pe platformele sociale, insa spre deosebire de acestea, nu vor fi ceva static, ci vor fi o reprezentare 3D a utilizatorilor, chiar si a expresiilor si gesturilor acestora.

Mai mult de atat, platforma sociala Facebook isi va schimba numele in Meta, iar Mark isi doreste sa o afilieze cu noua "galaxie de posibilitati", care este Metaverse. Dar ce contine acest Metaverse, mai exact? Acesta contine Roblox, o platforma in care utilizatorii pot crea jocuri si spatii pentru alti utilizatori, si Fortnite, una dintre cele mai populare platforme de jocuri multiplayer. Tim Sweeney, CEO al agentiei Epic Games Inc, care creeaza Fortnite, a declarat ca metaverse are potentialul de a deveni o parte extrem de importanta a economiei globale, valorand trilioane de dolari. 

Revenind la avataruri, este evident faptul ca fiecare utilizator doreste ca reprezentarea lor in lumea virtuala sa arate cat mai bine, iar acest lucru a oferit un “nou inceput” lumii fashion-ului. Te intrebi de ce? Spre exemplu, casa Gucci a vandut o geanta virtuala pentru o suma de 4000$, chiar mai scumpa decat geanta fizica- toate acestea pentru ca avatarul unei persoane sa fie in pas cu ultimele tendinte.

   

       

“Cine stie cum va arata aceasta industrie in 10 ani? Vrem sa incepem inaintea tuturor, pentru a prinde viteza si castiga avans in fata oricarui alt brand. In plus, este locul ideal in care lumea fashion-ului, a muzicii, a filmelor si tehnologiei pot creea lucruri extraordinare”- a declarat Marco Bizzarri, CEO al casei Gucci. De altfel, si Alessandro Michele, directorul de creatie Gucci vede Metaverse ca fiind un nou teritoriu de explorat.

   

   

Aceasta imagine prezinta o gradina virtuala Gucci pe platforma Roblox. Orice utilizator care “se plimba” prin jocul online Roblox, poate descoperi alte avataruri care poarta genti, palarii sau ochelari de soare Gucci, parte a editiei limitate a colectiei GUCCI for Roblox, create intocmai pentru noua generatie de fani ai brandului, care petrec multiple ore jucandu-se online. “Generatia Z este singura care poate considera ca un produs virtual poate fi chiar mai valoros decat unul fizic. In acest mediu, totul este despre libertatea de exprimare. Sunt foarte multi utilizatori care se strang pentru a socializa si pentru a se conecta cu alti prieteni, insa doresc sa se reprezinte in lumea digitala prin fashion” a declarat Christina Wootton, vice presedintele Roblox. 

   

        

      

Desi accesoriile sau imbracamintea achizitionata pot fi purtate doar pe platforma Roblox, suntem siguri ca acesta este doar varful icebergului numit Metaverse. Crearea unei piese couture, in viata reala, poate dura zile sau chiar saptamani, comparat cu programarea unui template sau design nou pentru un articol vestimentar, care poate dura doar cateva minute. Acest spatiu este ideal pentru a da frau liber creativitatii- devenind astfel mediul perfect pentru titani ai lumii fashionului, cunoscuti pentru identitatea excentrica si inedita, precum Gucci, Balenciaga etc.  

Descopera acum colectia 2022 de ochelari de soare si rame de vedere a casei Gucci, disponibila pe koptic.ro, singurul site din Romania destinat 100% ochelarilor de designer.

Distribuie acest articol:

Lasa un comentariu

* Nume:
* Adresa de email: (Nu este publicat)
   Website: (URL website cu http://)
* Comentariu:
Introdu codul
0
0