Drop the Mic! Colectia Balenciaga x Adidas a fost lansata! Criticii spun ca este mult mai mult decat o colaborare inedita din partea unei case de fashion de lux cu un brand sportwear, iar in 2022 aceasta industrie este in continua schimbare, oferind publicului colectii din ce in ce mai neasteptate si uimitoare. Te invitam sa descoperi totul despre noua colaborare Balenciaga x Adidas, in noul nostru articol.
Anul 2022 a fost, pana acum, un an al suprizelor in ceea ce priveste colaborarile caselor de lux din industria fashion cu branduri de streetwear de top. Incepand cu colectia Fall Winter 22 a casei Gucci, care a prezentat o capsula in colaborare cu Adidas, continuand cu LOEWE x On si Louis Vuitton x Nike, putem spune ca viitorul acestei industrii este pavat cu cat mai multe colaborari mai mult sau mai putin controversate, dar cu siguranta unice si imprevizibile.
Dupa cum stim cu totii, casa Balenciaga este de ani de zile in topul celor mai bine vandute branduri de lux, lansand cu fiecare colectie designuri dintre cele mai controversate si excentrice. Insa ultimul an a fost unul care marcheaza inceputul unei serii de colaborari cu totul aparte, la care suntem siguri ca nici tu nu te-ai fi asteptat! Stiai ca recent a colaborat cu Crocs pentru a lansa a doua colectie? Sau ca anul trecut a fost lansata colectia Hacker Project, in colaborare cu Gucci, care a devenit ravnita de toti iubitorii de fashion si trendsetter-ii la nivel mondial?
Putem spune cu lejeritate ca aceste colaborari au schimbat lumea fashion-ului pentru totdeanuna, reusind sa creeze ceva absolut inedit, care vor ramane mereu in istorie. Desi poate parea o strategie de marketing, directorul de creatie al casei Balenciaga sustine ca este o modalitate de a “sparge orice bariere”, de a da frau liber creativitatii si de a crea designuri care ies din tiparul clasic.
Capsula Balenciaga x Adidas a fost main-eventul din cadrul prezentarii de fashion a colectiilor de Primavara-Vara 2023 Balenciaga, ce a avut loc intr-o locatie unica, New York Stock Exchange (cunoscuta sub numele de Bursa Big Board). De altfel, a fost pentru prima data din anul 2003 cand celebra casa a sustinut un fashion-show in New York si, cum era de asteptat pentru o colectie atat de imprevizibila, multe dintre piesele puse la vanzare pe site-ul oficial au devenit sold out imediat.
Piesele lansate au marcat o imbinare a codurilor celor doua branduri si totodata a identitatii acestora, iar pentru ca vorbim de Balenciaga, este evident ca majoritatea designurilor sunt massive, supradimensionate si futuriste, pastrand totusi identitatea autentica a brandului Adidas. Bluzele de trening din fas cu cele 3 dungi iconice pentru casa Adidas, “decorate” cu logo-ul Balenciaga au fost printre principalele atractii, alaturi de cizmele de cauciuc oversize si bineinteles ochelarii de soare cu rama din acetat, de inspiratie sport si in acelasi timp futurista. Logo-ul Adidas a fost reimaginat de catre Demna, directorul de creatie al casei de lux, care a mentinut emblema, insa inlocuind “Adidas” cu “Balenciaga”.
De la prezentarea noii colectii nu puteau sa lipseasca celebritatile, astfel ca show-ul i-a adus impreuna pe unele dintre cele mai mari vedete si prieteni apropiati a lui Demna, precum Kanye West, Megan Thee Stallion, Offset, Pharrell Williams, Frank Ocean, Candice Swanepoel si altii.
Ready to be part of the future of fashion? Descopera colectiile de ochelari Balenciaga, disponibili aici.
Lasa un comentariu Anuleaza comentariul